שירות = רווח אינה עוד רק סיסמא!
ארגונים רבים מבינים ששירות איכותי ומבודל באפשרותו ליצור יתרון יחסי לכל פירמה.

  • איך לשפר את שביעות רצון ונאמנות הלקוחות באמצעות פיתוח וגיבוש תפישת שירות מבדלת. 
  • כיצד להרוויח מארגון השירות שלך באמצעות הטמעת תפישת שירות יוזם.
  • איך לנהל מערכות וצוותי שירות לשבירת שיאים בשירות ונאמנות לקוחות

להלן מגוון פתרונות עבורכם, דברו איתנו להתאמת הפתרון לצרכי ארגון השירות שלכם:
  1. פיתוח תפישת שירות המייצרת חווית שירות
  2. הכשרת אנשי שרות לקוחות טלפוני
  3. הכשרת אנשי שרות פרונטלי 
  4. פיתוח תפישה ושרות פנים ארגוני
  5. פיתוח והטמעה של שרות יוזם מכירה לאנשי שרות ומוקדי שירות טלפוני 
  6. צמצום ומניעת נטישה, שימור לקוחות

צרו איתנו קשר, ספרו לנו על האתגר השרותי שלכם, וביחד נמצא את הפתרון המקצועי הטוב ביותר עבורכם, בין אם מדובר ביעוץ לגיבוש "תורת השירות" של הארגון שלכם ו/או קורסים וסדנאות שמטרתן ללטש יכולות ותפישות עבודה של מערכי השירות שלכם. 


  
   לחיוג מהנייד לחצו כאן 03-648-66-96 לרונית (שלוחה 4)


  שלחו מייל  

 





יצירת קשר

 

מגדל בסר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק.
info@businesstraining.co.il
טלפון: 03-6486696